Avkopplande helg

I fredags efter jag slutade jobbet så packade vi in oss i bilen och åkte ut till landet. Grillade till middag och tände eld i kakelugnen. Skönt att ha en avkopplande helg. Dagarna har vi spenderat med skogspromenader i de vackra höstfärgerna, fiskat och bara njutit av lugnet. Ouzo passade på att ta ett sista dopp för i år, fast än han inte fick. 
 
Idag är det måndag och ny vecka. Jag har under söndagen kommit fram till ett beslut som jag hoppas kommer ändra min framtid. Nu ska jag bara skrapa ihop pengar så jag kan förverkliga min dröm sedan många många år! Efter jobbet idag stannade jag och käkade lunch hos min mormor tillsammans med mamma. Stannade till i Tullinge för att hämta lite produktkataloger. Vårat nya smink släpptes ju förra måndagen och mycket är redan slutsålt. Så behövde lite kataloger eftersom jag avvaktar med att beställa tills vidare. Känns spännande att vara först (?) i världen att sälja en hel sminkserie som har Aloe Vera som bas och dessutom är parabenfritt, nickelfritt, inte testat på djur, ekologiskt och dessutom har många certiferingar, bla en Halal-certifiering som betyder att det är så rent! Sjukt stolt att få jobba med dessa produkter! Nu ska jag snarast boka in en tjejkväll!
 
Nu har jag lite att ta tag i innan det är dags att väcka lilla Melvin som har vägrat sova efter lunchen!
 
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!