Födelsedags fika

Sitter just nu i vardagsrummet och ska strax ställa mig i köket och baka klart. Nu står pajformen i kylen som den tydligen ska göra i 30min. Fyller ju år på fredag och fick en kommentar av min chef, "Du vet väl att när man fyller år ska man bjuda på fika".. Tror dock att det är hon som är fikasugen, godismonster som hon är. Har tänkt bjuda på något främmande för mig, nämnligen Citronpaj. Så måste självklart testa att göra en så jag vet att det går att bjuda på. 
 
Jobbet har rullat på. Har en ny kollega som jobbar på min avdelning. Skönt att vi är två nu när julen och den värsta shoppningen är. Dock så är de första dagarna mycket information hur allt fungerar osv. Men ändå har vi fått mycket gjort. Tror han kommer bli en bra tillgång för oss. 
 
Nu måste jag fortsätta med baket!
 
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!