Minihuligan!

Just nu sitter barnen och äter middag. Hemmagjorda piroger. Själv tog jag en proteinshake. Varken hungrig eller någon vidare matlust. Är dessutom så slut i kroppen. Känns som att den kommer lägga av när som helst, eller så är jag påväg att bli sjuk. Hoppas på det sista.
 
Mycket av att jag känner mig slut tror jag beror på att lilleman är i en extremt jobbig trottsfas. 99% av allt han säger är "nej".. Vill inte klä på sig, inte klä av sig, inte byta blöja, inte äta, ingenting duger. Igår slapp jag iallafall två "krig" när vi var hos barnens farmor. Ett blöjbyte och få på utekläderna när vi skulle gå. Thank god! Nu längtar jag verkligen tills Tommy kommer hem och kan ta över. Eller iallafall avlasta. Men imellan alla nej och vill inte så är han världens underbaraste. Självklart. 
 
Igårkväll när han skulle sova så la han huvudet på min bröstkorg, tittade mig i ögonen och la handen på min kind. Då glömmer man bort hur jävlig och trotsig han varit på dagen. Älskade tokiga unge!
Nu ska huliganen få lite välling strax och sedan hoppa i säng. Även jag ska vara snabb i säng. 
 
 
 
/jenny
Maja

men guuuud så fina han är! dessa ögon! när ska ni komma till mig o hälsa på?!

Svar: Jaa. det undrar jag med!
Mrsjenny

URL - http://jaktgolden-retriever.blogspot.se/
Skrivet - 2013-10-21 » 20:48:40
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!