Första gången på länge!

För första gången på väldigt väldigt länge, ja sedan Melvin föddes så har jag aldrig unnat mig någonting åt mig själv. Och när jag menar unna mig något så syftar jag på något man vill ha men inte behöver. När jag var mammaledig så studerade även Tommy, så att köpa saker för nöjes skull var bara att fetglömma! Nu har jag snart varit hemma ensam med både barn och djur i tre veckor, och då tyckte jag att jag faktiskt skulle, för en gångs skull, unna mig något. Något jag faktiskt VILL ha. Så blev en väska och plånbok från Michael Kors. Happy!
 
 
/jenny
Madde

Köpt från tjejen i Ronna?

Svar: Yes..
Mrsjenny


Skrivet - 2013-09-04 » 22:10:37
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!