Solo en vecka!

Trött som få men ska strax sova.. Tommy bjussade på sovmorgon och tog barnen på morgonen så jag vaknade av mig själv vid 11:30! Den här utdragna förkylningen tar verkligen på alla krafter. Skulle kunna sova dygnet runt om jag kunde, och det är vän sömn och vila som behövs för att bli frisk?! Lea åker iväg på Hajk med Scouterna på torsdag-söndag så funderar på om Melvin ska få sova hos mormor och morfar en natt i helgen så jag kan få lite egen tid, vila och sova! Vi får se. Kanske åker jag och Melle ut till landet och sover där. Är svårt när man inte vet hur man kommer må nästkommande dag.. 

Efter lunch så körde jag och barnen Tommy till tåget sen åkte vi vidare till min mormor för lite mellis och sen fick jag med mig lite mat hem. Tack snälla mormor!! Alltid lika "roligt" när försäkringskassan inte kan betala ut sjukersättning i tid.. 

När vi kom hem var det bara få lite mat i magarna sedan göra barnen klara för sängen. Melvin hade sovit i bilen både till och från mormor så han somnade vid 22.. Yey.. Sen kollade jag på sista avsnittet av Greys! Längtar tills nästa säsong drar igång. Sjukt spännande..

Imorgon ska jag iallafall upp till hyresvärden. Saknar mitt arbetsintyg fortfarande och vi riskerar att missa lägenheten pga det.. Och mina chefer är borta tills måndag nästa vecka! Så måste se om det går att lösa tillfälligt eller om facket kan gå in och hjälpa mig att skriva ett intyg. För nu är det bråttom!

Och nu ska jag sova! Natti..  
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!