Värsta provtagningen ever!!

Har idag varit med om min värsta provtagning någonsin! Har varit förkyld en vecka nu med bla feber och idag när jag vaknade kände jag att jag hade ont och tungt att andas. Ringde vårdcentralen så fort de öppnade och fick en tid bara någon timme senare. Till min favoritläkare! Undersökningar och sedan provtagningar. Ena blodprovet visade på infektion. Det låg på gränsen av att kunna vara lunginflammation, men läkaren ville inte sätta in antibiotika än utan ge det en chans över helgen. Tommy ska till samma läkare på måndag så är jag inte bättre tills dess så ska jag följa med för att lämna ännu mer prover. Innan jag gick skulle jag lämna ett sista prov. Ett prov från näsan. Inga problem tänkte jag innan hon berättade att hon skulle ta provet i näsan, alltså 15cm UPP I NÄSAN! En tops långt upp i näsan!!! Trodde jag skulle smälla av! Inte bara att den skulle upp 15cm den skulle vara kvar i 15sekunder också! Fuck! Var bara bita ihop och det var fan inte skönt! Så sjukt obehagligt!! 

Efter åkte jag hem. Fick lite lunch i magen och har sedan vilat. Nu sitter vi med barnen och kollar på en film tillsammans. Ska strax ta alvedon igen och hoppa i säng! 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!