Kiropraktor besök

Har ju haft ont över njurarna en längre tid. Känt mig lite orolig över det och varit på vårdcentralen för att kolla upp det. Alla prover som tagits har inte visat något så åkte till en kiropraktor i torsdags som fick kolla ryggen. Mycket riktigt.. Hela ryggen var öm. Från nacken ner till svanskotan. Hon gjorde några justeringar men rättade inte till allt än (då skulle hon få hålla på hela dagen..). Främst var det i mitten av ryggen hon rättade till. 

Dagen efter (i fredags) så var jag väldigt öm från mitten av ryggen och neråt. Räckte att bara dra försiktigt med handen så skrek jag av smärta, typ. Så idag när det var återbesök så satt denna smärta fortfarande kvar. Därför fick jag bara lite massage, en lättare behandling (töjde lite i det området jag har ont) och fick tejp över ryggen som ska avlasta, stödja musklerna i ryggen och så jag inte kan böja mig utan att det stramar åt. Ny tid nästa tisdag igen. Så nu ska jag undvika att bära i onödan. Noel får helt enkelt nöja sig med att hans far får bära runt på honom.. ;) 


/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!