Längtan efter rutiner

Hundträningen går lite trögt. Kommit lite annat imellan men försöker få till iallafall fot innan maten. Just nu behöver vi få upp och bibehålla Ouzos fokus och förväntan. 

Annars rullar dagarna på. Lea har börjat skolan idag så nu är det tidiga mornar framöver. Börjar längta hem till lägenheten lite, att få komma iordning och komma in i vanliga rutiner igen. I november börjar Noel på dagis och jag går tillbaka till arbetet. Längtar efter att få kunna ha vuxna dialoger.. Haha. 

Imorgon väntar ett läkarbesök för min del. Misstänker urinvägsinfektion som klättrat upp till njurarna. Får se om så är fallet. Passar på att åka lite tidigare så jag hinner hem innan och ta en dusch, kanske till och med ett bad! 

Nu ska jag krypa ner bredvid lilla Noel som sussar sött i vår säng. 


/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!