Änglamakerskan

Att få tid för sig själv med tre barn, varav en spädis (som iofs inte är så liten längre..) är lättare sagt än gjort. Alltid fullt upp och dessutom blev Tommy sjukskriven i februari för utmattningssyndrom, så i början var det lite som att ha fyra barn att ta hand om. Nu är han tack och lov på god väg tillbaka och är tillbaka på arbetet. Men det har varit enormt tufft och jag fick dra ett stort lass. Så här i efterhand så har jag nästan undrat hur tusan jag har orkat utan att själv gå in i väggen.. Men, jag klarade mig med endast magkatarr! ;) 

Vi är på landet sedan Lea slutade skolan. Alldeles underbart! Dessutom har vi en del projekt här som ska göras under sommaren. Utedusch är en av alla saker och så funderar vi på att bygga en altan. Vi får se hur mycket vi hinner med. Tommy går av båten på tisdag och sedan har han 8 veckor ledigt! Hönshus byggdes under våren och i juni flyttade en liten flock in. Plocka egna ägg är oslagbart! 

Slukade Camilla Läckbergs bok "Änglamakerskan" på tre dagar. Började läsa den när jag blev inlagd på sjukhus när jag väntade Melvin, men läste aldrig hela och boken försvann.. Nu ska jag fortsätta på hennes bästa bok "Lejontämjaren". Får bli först imorgon.. Den ligger kvar hemma. 

Nu har lilla Noel precis somnat och jag ska försöka hinna röja lite innan han vaknar igen! 



/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!