Sjukstuga

Här hemma är det tre av fyra som är sjuka. Noel har fortfarande feber, jag har mina bihålor och knaprar antibiotika och alvedon/Ipren för att orka stå på benen, men inatt blev även Melvin dålig. Vaknade av att han hade svårt att andas, eller han hade ansträngd andning, krupphosta och feber. Efter lite övervägande med mig själv ringde jag till min mamma (ja jag får ringa oavsett tid på dygnet) och både hon och pappa tyckte det lät som krupp. (Båda två har jobbat inom akutsjukvården typ hela sina liv) Dock vaknade inte Melvin av varken hostan eller andningen så jag öppnade fönstret och balkongdörren i sovrummet så det skulle komma in sval luft. La Melvin med huvudet i högläge och efter ca 30min lättade andningen och jag vågade lägga mig ner och sova. 

Hela dagen igår tog vi det iallafall lugnt, på kvällen kollade vi på Hotell Transylvanien då Lea ska se tvåan på bio snart. Idag blir det en lugn dag också.. Båda småkillarna har ju feber så blir att bädda ner oss i soffan och tycka synd om oss själva. 

Nexus förstår inte riktigt det där med att man inte ska sitta framför tvn.. 


/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!