En paus

Melvin sover i vagnen på balkongen. Han somnade när vi gick med hundarna, kanske tempen håller sig lite lägre när han ligger ute i kylan. Och får dessutom frisk luft! 
Ska försöka hinna plocka lite under tiden. Just nu har jag fastnat i soffan, det tar rätt bra på krafterna att ständigt vaka över prinsen. 

Ska vika lite tvätt som min sambo lämnade till mig när han åkte. Bädda rent i Melles säng och rensa skafferiet. Min fantastiska mamma handlar åt mig. Så slipper jag släpa med mig Melvin när han är så sjuk. Imorse vaknade han med 39,9 graders feber. Hon tar även med sig Julia så Ouzo får busa i rastgården och få lite aktivering. Det ligger tyvärr inte på priolistan just nu. Även jag är förkyld, dock bara snuva och känner mig hängig.. Ska försöka köra lite med pallen inne och fortsätta med klickern. Halsbanden ska även beställas idag. Mamma tar med sig ett måttband så jag får rätt mått. 



/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!