Hektisk dag!

Hemma efter en intensiv dag! Upp kl 5 för att åka och jobba efter en veckas VAB med Melle. Skönt att börja komma in i sina rutiner igen. :) Hem, lunch i magen, hämta Melvin på dagis, Lea från skolan, packa in oss i bilen och åka till mormor för att fira min syster som fyller år idag. Blev en omväg till Tullinge först för att hämta syrrans födelsedags present! 

Väl hos mormor blev det fika och smörgåstårta! Jag och Tommy drog till Ikea en snabbis medans barnen och hundarna var kvar med mormor, moster och gammelmormor. Ska göra om hallen. Fick sug att göra om efter att ha varit hos Tommys syster som nyligen flyttat. Tyvärr så får jag inte min vilja igenom att måla om, men att planera om hallen så den kommer kännas större gick igenom hos min karl! 

När vi var klara så packade vi oss hemåt, hämtade barnen och hundarna först såklart! Släppte av barnen och mannen innan jag åkte vidare till Hölö för att köpa en grej. Otroligt trevlig kvinna och vi pratade i två timmar(!!!) innan jag började bli hes. Haha. Blev en akut handling på Ica så vi klarar morgonen imorgon. Jag och Tommy får åka och "stor" handla imorgon.

Nu ska jag dock slänga mig i säng!
Natti 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!