Mason cash

Förra veckan gjorde jag ett litet klipp. Fick tag på två hundmat/vattenskålar från Mason Cash för en hundring. Via en köp och sälj sida på facebook. Knappt använda var dom. Ouzo äter ur matbar pga sin storlek, men att ha två extra vattenskålar lite här och var i lägenheten skadar aldrig. Går åt så enormt mycket vatten här hemma så nu behöver jag inte oroa mig att det inte finns vatten till törstiga hundar eller katter. Tidigare så var vattenskålen alltid tom på morgonen, trots att jag fyllde på det sista jag gjorde innan jag la mig.

Jag undrar dock vem av djuren som flyttar den stora, tunga och fulla vattenskålen under nätterna. Den står nämnligen aldrig på samma plats där jag ställer den på kvällarna..

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!