Ny säng till Melvin

Hemma efter en timme i skogen med barnen och hunden. Ouzo har fått springa lös under tiden barnen har åkt pulka och haft det skoj. 

Igår var mamma och syster här under kvällen. De hade köpt en juniorsäng till Melvin som jag självklart ville få uppsatt så snart som möjligt. Liten börjar bli stor! Bäddade och fixade, dock saknar jag ett stort täcke till prinsen. Så han får vänta med att använda sitt Bilar (Cars) täcke som han fick i födelsedags present till vi inhandlat ett. En stor fördel är att jag kan lägga mig bredvid honom i hans säng när han ska sova. Det var lite svårare i spjälsängen, då fick man ligga typ med halva kroppen i sängen och resten i hundkorgen.. Inte bekvämt! 

Melvin sov några timmar i sin säng innan han vaknade och kröp upp hos mig. Ingen sovmorgon bjöd han på heller. Dock är han varm och snorig så vi får se om febern knackar på dörren under dagen. 
Nu ska jag göra lite lunch och sen ska Melvin sova. 



/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!