En av den värsta perioden i mitt liv

Jag mår så fruktansvärt dåligt att jag skulle vilja lägga mig ner och dö. Fast det går ju inte. ;) Ska ringa lite samtal strax och se om det finns några knep för att lätta det värsta. Så man iallafall kan sköta sitt jobb! 

Blev en kort promenad med barnen och hundarna, typ 200m sen orkade inte Melle gå längre. Hundarna sprang lösa och badade i alla vattenfyllda diken de kunde hitta. Så när vi kom tillbaka till huset så fick de ta ett snabbt dopp i havet. Vi grillade lite korv till lunch sedan gick jag och barnen in i värmen medans Tommy var kvar ute och eldade lite skräp. 

Middag i magarna sen åkte vi hem. Var -2 grader när vi satte oss i bilen! Galet.. Melvin somnade på två sekunder och när vi kom hem så la jag honom direkt i sin säng där han sov hela natten. 
Nu måste jag få i mig något innan jag ska ta ett bad och se om illamåendet släpper!



/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!